Hantera din ersättning.
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Hantera ditt medlemskap.
Har jag betalat? Är jag medlem? Här kan
du kolla ditt medlemskap och swisha in avgiften.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank.
När man blir arbetslös vill man ha sin ersättning snabbt och regelbundet. I dagsläget är väntetiden i vissa ärenden längre än vårt mål på 31 dagar, och vi jobbar hårt för att korta den.
Denna vecka handlägger vi nya ansökningar som kom in i 22 januari 2023.
För att du ska slippa vänta i onödan kan du säkerställa att din ansökan innehåller alla de uppgifter som behövs genom att
Tänk på att tidrapportera regelbundet så att all innestående ersättning kan betalas ut samtidigt när beslutet fattas.
Svaren på de vanligaste frågorna hittar du i vårt forum.