Hantera din ersättning.
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Hantera ditt medlemskap.
Har jag betalat? Är jag medlem? Här kan
du kolla ditt medlemskap och swisha in avgiften.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank.
Under mars månad har vi fått in över 20 000 medlemsansökningar. Vi har fortfarande cirka 5 000 kvar i kön som vi arbetar hårt för att handlägga så snabbt som möjligt.
Har du skickat in din ansökan i mars månad gäller medlemskapet från den 1 mars. Du ska ha fått en mejlbekräftelse på att ansökan är inskickad - dubbelkolla i din skräppost.
Just nu är det hög belastning både på mejl och telefon och det tar lång tid att få svar. Ställ gärna din fråga i Mina sidor.