Vanliga frågor och svar
Välkommen till vårt frågeforum. Här kan du söka efter svaret på just din fråga. Skulle du inte hitta svaret kan du ställa en egen fråga och få svar inom ett dygn, vi svarar helgfria vardagar mellan 8-17.
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Se dina inbetalningar och ditt OCR-nummer.
Uppdatera dina kontaktuppgifter.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank eller hos Telia.
Välkommen till vårt frågeforum. Här kan du söka efter svaret på just din fråga. Skulle du inte hitta svaret kan du ställa en egen fråga och få svar inom ett dygn, vi svarar helgfria vardagar mellan 8-17.
Riksdagen har nu röstat igenom förslaget med fortsatt höjd ersättning. Här har vi sammanfattat regelförändringar 2020/2021