Mina sidor
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Mitt medlemskap
Har jag betalat? Är jag medlem? Här kan
du kolla ditt medlemskap och swisha in avgiften.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank.
Just nu skickar vi sms till dig som har ett mobilnummer registrerat hos oss, men saknar mejladress. Här kan du kontrollera dina uppgifter.
Vi vill kunna kontakta dig på ett kostnadseffektivt sätt när till exempel regler ändras i a-kassan. Till exempel förväntas regeringen nästa år föreslå en ny typ av arbetslöshetsförsäkring där ersättningen grundas på inkomsten istället för på arbete.
Av våra 765 000 medlemmar saknar vi mejladress till 260 000 medlemmar och du är en av dem. Uppdatera dina kontaktuppgifter i Mitt medlemskap. Där kan du också se dina inbetalningar, hur länge du varit medlem och även ladda ner ett intyg på ditt medlemskap.