Hantera din ersättning.
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Hantera ditt medlemskap.
Har jag betalat? Är jag medlem? Här kan
du kolla ditt medlemskap och swisha in avgiften.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank.
Du som en gång har varit med i Akademikernas a-kassa är alltid välkommen tillbaka. I vissa fall behålla din intjänade medlemskapstid. Men då gäller det att meddela oss inom en månad.
Skulle du exempelvis ha avslutat ditt medlemskap den 30/9 behöver du fylla i en ny ansökan senast den 31/10.
Om vi har avslutat ditt medlemskap på grund av att vi saknat tre månaders inbetalningar har du också möjlighet att återuppta ditt medlemskap. Du behöver då fylla i din ansökan senast månaden efter medlemskapet upphört.