Påminnelse

Vi saknar något viktigt

Vi saknar flera betalningar från dig och därför har vi skickat ett sms. Vi hoppas att du bara missat och även i fortsättningen vill vara med hos oss. Om du inte vill det behöver du avsluta medlemskapet skriftligen.

Logga in och swisha i Mitt medlemskap 

Logga in i Mitt medlemskap med BankID. Där hittar du betalningsuppgifter och du kan också swisha in avgiften.

Betalar du med faktura?

Betala in den totala skulden och ange ditt vanliga OCR-nummer (samma OCR varje månad). Smartast är att ändra summan på en faktura till den totala skulden. Det går tyvärr inte att göra två likadana inbetalningar samma dag. Vill du swisha in avgiften gör du det i Mitt medlemskap.

Betalar du med e-faktura? 

Betala in den totala skulden - ändra summan på en av dina fakturor. Lägg gärna in en notifiering i din internetbank så att du får ett sms när det finns en ny e-faktura att signera. Vill du swisha in avgiften gör du det i Mitt medlemskap.

Betalar du med autogiro? 

Har du bytt bank eller konto? Logga in i Mitt medlemskap för att se ditt OCR-nummer. Betala in före månadsskiftet. Skaffa ett nytt autogiro i din bank – sök på Akademikernas. Du kan också anmäla ett nytt autogiro här på vår hemsida med BankID. Vill du swisha in avgiften gör du det i Mitt medlemskap.

Har du använt Kivra?

Om du använt Kivra för att till exempel ta emot din deklaration så skickar vi din faktura dit. Om du inte längre vill ha en digital faktura måste du avanmäla Akademikernas a-kassa som avsändare hos Kivra.

Vill du inte vara med längre? 

Om du inte behöver någon arbetslöshetsförsäkring längre behöver du avsluta medlemskapet skriftligen. Avsluta ditt medlemskap här